Hemglass igen...

Jag mejlade ju till Hemglass i slutet av augusti. Det blogginlägget kan ni läsa här:
http://nettanplattans.blogg.se/2013/august/brev-till-hemglass.html
 
Jag fick detta svar från dem:

Hej Anette,

Vi skickar ert ärende till Hemglass i Norrköping, som ansvarar för körningarna i ditt område.

Med vänlig hälsning

Hemglass

Jahopp, jag har nu väntat i nästan två månader o jag har fortfarande inte fått något svar från Hemglass i Norrköping. Så jag skickade ett surt mejl igen:

Hejsan
Nu har det gått 2 månader sen jag mejlade er.. Ni hade skickat mitt mejll vidare till  Hemglass i Norrköping men de har uppenbarligen ingen lust att kontakta mig för fem öre. Dålig med servicetänk.
Jag tycker det är uselt av er att skicka ut så mycket reklam för ert utbud men när inte glassbilen ens behagar att köra igenom den by jag bor i så känns denna reklam bortkastad.
 
Anette
 
Idag på eftermiddagen fick jag detta svar från Nestlé/Hemglass

Hej Anette,

Vi beklagar att ni inte har blivit kontaktad, eller fått besök av Hemglassbilen.

Vi kommer att kontakta Hemglass i Norrköping och be dem att kontakta dig.

Med vänlig hälsning Hemglass

Såå följetongen fortsätter. Kommer vi någonsin få se glassbilen köra genom byn igen? O jag kan ju ge mig den på att om de bestämmer sig för att köra förbi hos oss så kommer det att ske på vardagar runt kl 15.. Vem tusan är hemma då??
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0