Är jag lik en kändis??

Jag laddade ner en app på min telefon som heter Myheritage.com för jag hade läst att det fanns en kul grej där som heter "Min kändis"... Man laddar upp ett foto på sig själv o sen scannar appen av mitt ansikte o jämför med ett gäng med kändisar.. Detta var vad "de" kom fram till när det gäller mig o mitt fejs..
 
Hmmm, njaaee, inte spec eller?
 
Uj om jag var lika vacker som Kate... Varför har då inga modellagenturer ringt mig? De vet kanske inte att jag finns..
Hur tänker de nu...? Möjligtvis skrattrynkorna vid munnen.
Jo jag tackar ja... Skulle mer än gärna se ut som Halle Berry.. Är lite för blek... Men jag har haft henes frisyr ett par ggr.
O så sist men inte minst...
Här anser de ju att vi bara är 70% lika... Men det vete tusan..
 
Lite kul app är det iallafall.. Får nog finnas kvar i min telefon ett tag till.. Får ta fler foton o se vad som händer.
 
 


Kommentarer
Tomas Krüger

Halle Berry? Hmm, jag kanske skulle köpa hem en hink brun utan sol, och lite mörk hårfärg. Har du förresten sett den där bikinin som hon har på sig i Die Another day? Var kan man köpa en sån tror du?
Det här tål att tänka på... ;)

Svar: Jojo, vem går inte igång på Halle Berry.. Jag skulle nog inte vara lika snygger i den bikinin.. Men snygg det är den.. o hon
Anette

2013-10-30 @ 10:51:42
URL: http://tomaskruger.se/
Anonym

du är nog mest lik den sista. hilery , kolla munnen . kopia




2013-10-30 @ 19:27:27
Anonym

i viket fall är du snyggare än alla dom där kändisarna.fatta hur mycket opererade dom är, och jag misstänker att du är helt naturell

Svar: Oj tack så mycket.. Japp, jag är helt naturlig.. Inte en tillstymelse till falskhet hos mig.. Om man bortser från all hårfärg som jag använder mig av o sminket då.. Men inget insprutat eller inlagt.. Joo jag o swank är rätt lika över munnen, den kan nog stämma.
Anette

2013-10-30 @ 19:30:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0