Kläder som får ben

Jag blir så less. Jag vet att jag lämnade ett regnställ vid Labans krok på skolan. Byxor o jacka o namnade som man ska göra. Igår sa en av fritidslärarna att han måste ha ett par överdragsbrallor. MEN säger jag det ska hänga på hans krok...
I morse när jag lämnade huliganen på skolan gick jag med o kollade på hans plats.. Nähä, där hänger bara hans regnjacka.
-Laban, har du hängt dina byxor någonannanstans??
-Nääää jag har inte sett dem, har aldrig haft några byxor. Vet inte var de är...

Suck.. Antingen är min lille pojk väldigt virrig. Han har använt dem o lagt dem på något "bra" ställe. Eller också har någon annan lånat dem o glömt att hänga tillbaks dem. För på hans plats är de inte. O inte heller såg jag dem nere på fritids. Jahopp "bara" att köpa nya då. Snart sätter jag gps på alla plagg. Blir nog billigare i längden för jag vet inte hur många omaka vantar jag har här hemma.


Kommentarer
Tomas Krüger

På tjuvaktiga ställen är det många som målar sina båtmotorer i neonfärger för att få ha dem i fred. Ska jag köpa hem några sprayburkar? ;)

Svar: Låter som en bra idé Köp hem både flourcerande o neonfärgade färgburkar. Nu kom ju byxorna till rätta igen. Sonen hade säkert lagt brallsen på ett "bra ställe" Men färgen kan ju vara bra att ha till en annan gång.
Anette

2013-11-06 @ 10:21:31
URL: http://tomaskruger.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0