Snön faller.

Igår kväll började det att snöa en del och det har snöat lite idag med, vad myyysigt. jag hoppas på mycket snö så att vi får ta på oss varma vinterkläder och ge oss ut och åka pulka. Laban skulle bara älska att åka pulka o leka i snön i år.

Vi var på julbord igår. Mejellerumsgården i Linköping. Jädrar vad gott det var. det blev väl 4 olika tallrikar med gottigheter så mätt blev jag. Inte behövde man äta nån mer mat den dagen. Laban var ju hemma hos mormor och morfar under tiden och han hade roligt han med.

Dagen idag har varit lugn. Gjorde en sats med wienernougat så nu har jag gjort 3 olika sorters julgodisar. Jag vet att jag ska göra Snickers men sen vet jag inte mer. Men känner jag mig själv rätt så blir det något mer.

jag klev iallafall upp på vågen igår morse...innan julbordsfrossan och den stannade på 75.8 så jag har tappat ytterligare 1 kg på en vecka. Så nu är jag uppe i 6,9 tappade kilon. sååå gött. Vi får väl se vd det blir nästa vecka.

På återhörande.


Kommentarer
Melina

Gött för dig! Jag kommer igen nästa år!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0