snorigt

Jag vet inte om man ska säga att det är tur eller otur att jag är supersnorig och hes just nu. Kanske mest tur att det kommer lagom till min lediga helg, nu har jag 4,5 dag på att kurera mig innan det är dags att jobba igen. Att vara hes o läsa in en radiotidning är inte en höjdare.
Klippte mig igår och jag blev mycket nöjd, jag tackar och niger Camilla för att du alltid fattar hur jag vill ha det. Du är verkligen en klippa(re). ;-)

Igår så var det möte o presentation om de nya schemana som ska träda i kraft feb-mars nästa år. Det blev som jag trodde mer ensamarbete. Men ändå såååå mycket bättre schema än det jag haft under 1,5 år. Det vi har just nu innebär bara en 4a dagars ledighet var 3e vecka och det har varit väldigt jobbigt. Det nya schemat innebär som sagt mer ensamarbete men å andra sidan kommer vi att vara lediga tors-mån varannan vecka. Så när vi jobbar kommer vi köra 14-23 som ensammen eller 15-21 när vi jobbar tillsammans.  Detta kommr bli så mycket bättre för mig. Laban får gå lite längre på dagis men eftersom jag är ledig mer så kommer det bli färre dagar. Men vi hade ett prat med fröknarna idag o de sa att det inte var omöjligt att han kan få vara en förmiddag nån gång i veckan då jag egentligen är ledig, bara för att han inte ska missa så mycket av aktiviteterna. Kalas.. jag älskar vårt dagis. Inget är omöjligt.

Jag är verkligen i ett positivt flow just nu... Klev upp på vågen i morse.. OCH *bambambam* -1 kg... så den totala är nu -7,9 GÖTT, GÖTT... Vi får se hur det går runt jul.. men men då är det tillåtet att flippa ut. Bara att ta tag i det hela när vardagen sätter in igen.

Julbord med jobbet imorron. Ska bli kul.

Här kommer lite kul julmusik.

http://www.youtube.com/watch?v=j8g6bUl5cRg&feature=PlayList&p=B2A122E9520839D5&playnext=1&playnext_from=PL&index=16


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0