Lite låg

Har jag varit ett par dagar. Det började väl i samband med mitt andra plus på vågen..  Nää jag vet att man inte ska haka upp sig för mycket på det. Men det är ibland lättare att säga saker i teorin än att kunna uppfylla dem i praktiken. Jag hade ett par dagar med felätande, men nu har jag återigen tagit mig i kragen o kör på i mina vanliga spår. Jag har kommit fram till att jag inte ska köra med veckovägning utan jag kör istället med en gång i månaden. Då blir inte pressen o stressen lika hård. Jag ska ju i vilket fall som helst sköta mig o inte slarva för mycket så det kommer nog visa minus i långa loppet.

Nästa onsdag ska jag klippa mig. Börjar verkligen få behov av det nu. Det blir ju tjockt o tungt mitt barr så det faller bara ihop. På torsdag på eftermiddagen ska jag o Laban hem till Abbe o hans mamma. Det blir första gången som jag träffar Sofie lite mer ordentligt och det ska bli skoj att prata med henne.

Kylan håller i sig och imorse när jag klev upp så var det en sisådär -19 grader *burr* jag matar fåglarna så gott det går hemma och vi har en del roliga pippisar på besök.

Jag har målat återigen i Labans rum men jag börjar att se ett slut på det. Snart är hans rum klart och det ska bli såååå skönt. Tomas ska fixa med lite el i helgen och sen är det nog inflyttningsdags. Vi har inte köpt nån ny säng än men det kommer. Det viktiga är att hans leksaker kommer på plats först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0