Sommarvärme o nystart

Ojoj, snacka om att det verkligen har blivit sommar nu. Sååå skönt. Med sommaren blir det också mer glass o med mer glass blir det viktuppgång... Fast nu kan jag ju inte skylla på värmen för min viktuppgång kom ju tidigare än så. O så mycket glass har det inte heller blivit utan mycket annat har slunkit in i min mun.

Ställde mig med vånda på vågen i morse o den visade åtskilliga kilon plus. Dock ingen katastrof 80.7... Men det är ändå ett antal kilon för mycket för att jag ska trivas med mig själv. Så återigen har jag börjat med att köra lite lchf/GI. Eftersom det är sommar o jordgubbstider så kommer jag att käka gubbar o vattenmelon för det släcker ju törsten bra.

Ska också vara mer ordentlig o uppdatera denna blogg. Hoppas nån hänger med på min lilla resa. Annars tar jag den ensam.


Kommentarer
Cecilia

jag är med vettu!



kram!

2010-06-29 @ 17:12:14
Grannen

jag med !

2010-06-29 @ 19:56:40
tezz (dennis mamma)

jag med!

2010-07-02 @ 23:42:11
URL: http://tezz1981.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0