Träningsvärk

Japp idag känns det att man har tränat. Jag är nog småöm i varenda kroppsdel idag. Men det är skönt ändå. Det känns ju att man har gjort lite nytta.
Det var barnsång i Skeppsås idag och då var jag o Laban så pass hurtiga att vi/jag cyklade dit. Det blåste rätt rejält och det är rätt mycket backar. Svettig blev jag.

Tänkte bege mig till gymmet imorron bitti o köra lite igen. Bäst att passa på denna vecka eftersom jag tränar gratis. Tyvärr kommer jag väl inte att hinna med några pass, men jag lär mig ju maskinhallen iallafall.

Tomas o Laban sitter o spelar Lego Star Wars på PS3. Laban är helt galen i detta spel o det värsta "straff" han kan få är när han inte får spela det på kvällen. Detta kan hända när han varit redigt dum en hel dag. Som igår. Då var han nära att hamna på Blocket eller Tradera.

Fortsatt trevlig fredag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0