My name is Bond....

Ikväll blir det filmtajm. Jag o Tomas ska på nya Bondfilmen Skyfall. Den har fått blandad kritik tydligen. "Finrecensenterna" är väl svala o tycker den är sisådär medans vi vanliga människor tycker den är bra. Det kvittar vilket. Det ska bli skönt att komma iväg med Tomas o bara njuta i ett par timmar. O bara av att se på Daniel Craig är det största nöjet. Så är inte handlingen bra så kan jag alltid titta på honom ;-) *dreglar lite*

Laban kommer att få vara hos faster Tina i ett par timmar o där kommer det nog också att vara full fart. Hon kommer nog ångra sig att hon erbjöd sig att vara barnvakt. ;-)

Imorron blir det tågfärd till Stockholm o syster. Ska bli supermysigt. Vi har bestämt att det blir bio på lördag. Men då en barnfilm, närmare bestämt Modig. Den har också fått bra omdömen så det ska bli skoj.

Kl 14 ska jag till Campus o träna med min PT. Laban ska få hänga med o jag vet inte hur många ggr jag har sagt till honom att han MÅSTE vara snäll o lugn annars kan jag inte koncentrera mig. Vi får hoppas på det bästa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0