Å så var det vågen

Jag vet att jag inte har uppdaterat min viktkamp på ett litet tag.. På påskafton hade hade plussat 2 hekto o det var lite väntat eftersom vi hade varit iväg helgen innan på bröllop mm så det var mycket gott den helgen. + att jag hade grym träningsvärk och dessutom pms så då vet jag att jag samlar vatten i kroppen.. 
Nu efter en vecka på semester med mängder av mat, bullar, dryck så visade vågen ett plus på 0,9 så den totala ökningen är 1,1.. inte så farligt ändå. Jag fyllde ju dessutom i torsdag så då blev det ju lite extra gott på kvällen. Men jag är nu på hemmaplan o satt igång med mina points igen så det är snart ordning på torpet igen..
 
Idag blir det kalas för Laban o imorron med.. jisses vad denna unge får gå på kalas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0