Det rullar fortfarande

 
Jomen visst, det går verkligen min väg just nu. Är glad att jag gav VV en ny chans o inte snöade in på LCHF igen. Visst det är lite pilligt o petigt att räkna points mm.. Men jag får ju nu äta frukt o grönt  mer varierat än den fettrika lchf-kosten. Så det är värt det. 
 
Idag när jag klev upp på vågen visade den -1,8 kg.. såå jag har tappat 3.5 på mindren än två veckor o blev belönad med min första guldstjärna idag.. GÖTT...
 
Snart bär det av till Göteborg med Tomas. Vi ska gå på Babben Larsson o Laban ska sova över hos mormor o morfar. Så denna helg blir det inte så mycket till pointsräkning. Men jag ska inte "go bananas" heller. Ny räkning börjar på måndag. 
 
Trevlig helg.


Kommentarer
Lotta

Starkt jobbat! :-)

Svar: tackar, ja jag känner att jag är i ett bra flow just nu. Nu får vi ju se om helgens eskapader sparkar mig i rumpan o vågen visar +.. Men men det är smällar man får ta. Jag njöt av varenda tugga.
Anette

2013-02-09 @ 17:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0