Förlåt...

Oj jag har visst inte uppdaterat på ett par dagar. Har helt enkelt glömt bort det. Labans sportlov har nu nått sitt slut o han började skolan idag igen. När vi var o hämtade honom kl 12 så åkte vi till simhallen på en gång o badade. Vi var i o plaskade i 3 timmar. Så nu är jag lätt mör o trötter. Imorron efter skolan har jag lovat honom att bowla så det blir en ny tur in till Linköping. Jag ska också jobba extra så lagom till att jag kommit hem så är det dags att åka o jobba igen.

Sååå i lördags var det återigen vägningsdag o jorå det går fortsatt neråt fast denna vecka blev det "bara" -0,3.. Men men många bäckar små.. Snart är iallafall 5 kg väck o fler ska det bli.

kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0