Allt är Shirley Clamps "fel"

 
Jahopp jag har nu gått o reggat mig på VV:s sida som Online medlem. Har ju sett tv reklamen ett antal ggr samtidigt som jag känt att kilona ökat på min kropp. Jag är inte alls nöjd. Min kropp mår ju inte heller bra av att väga för mycket. ryggen tar stryk. 
 
Först o främst är jag medlem i 3 månader.. Sen får vi se hur långt jag kommit. Mitt slutmål är att komma ner till 70 o dit är det hela 15 kilo.. Men det ska baske mig gå. Jag har en kompis som ska regga sig till helgen o vi ska sporra varandra. 
 
Nu kör vi... för femtioelfte gången i ordningen... Men denna gång ska det funka. Det har det ju gjort förut med men det är ju det svåra att hålla sig sen.. Men sent ska syndaren vakna.. ;-)
 
 


Kommentarer
charlotte

Du kommer klara det galant. Ww online är riktigt bra. Jag är med i det. De har ju app till det också som komplement.

Svar: Jag är ju gammal VV:are.. har kört pluppar o points.. men alltid gått på möten. Men nu när det är så dåligt med tider så får det bli online istället. Det är ju en omställning att börja räkna points o vara mer nogrann med maten. Men jag vet att ju att noggrannhet ger resultat..
Anette

2013-01-28 @ 11:27:41
Sanna

Nu blev jag också sugen...

Svar: Då får du köra ihop med mig o min kompis.. du fotar vågen varje vägning o mejlar mig "beviset".
Anette

2013-01-28 @ 13:32:32
Cecilia

Hej! Hur funkar det tycker du? Hur gick vägningen idag?
Hur funkar online-VV?

kram Cecilia

Svar: VV-online funkar ju som så att du får regga allt du äter o motionerar på nätet. Du väger dig en gång i veckan o reggar det också på sidan. Du får ange din målvikt. Det finns massor med recept att ta del av o mängder med råd o tips. Ett forum där man kan prata med andra Viktväktare. Jag har inte kollat runt så jättemycket mer än på själva checklistan och receptsidan. Men ju längre jag är med ju mer kommer jag att lära mig. Det finns ju ingen VVlokal kvar i Motala o det fanns bara en dag i veckan i Linköping så jag kände att jag inte orkade att passa tider mm.. Då funkar VVonline bra. Man får ju inte samma "piska" som när man går på möten. Men är man bara disciplinerad så går det bra. Nu har ju jag en kompis som är med också o vi ska väga oss en gång i veckan o sen meddelar vi varandra resultatet.. Min första veckovägning gick bra. -1,7 o det är ju inte illa pinkat.
Kram från mig.
Anette

2013-02-02 @ 18:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0