Martina Haag

Är en kvinna som jag gillar. Hon är snygg, smart och är gift med en snygg o smart karl... De verkar vara oerhört driftiga och trevliga. De är ju helt sanslösa i På Spåret och mina spekulationer är att det kommer att stå mellan dem och Stefan Holm i finalen i detta program. Det kommer bli rafflande. 
 
I fredagens avsnitt hade M Haag en så snygg klänning på sig.
 
Efter lite surfande såg jag att hon även har denna i grått. Men den röda är så snygg.. Är det någon som vet var den kommer ifrån och vad den kan tänkas kosta?? Förmodligen jättedyr, men man kan ju kanske hitta nån liknande trasa. 
 


Kommentarer
Leila

Hej :)
Tack snälla för dina fina ord!, de värmer jätte mycket!
Jag har också testat silikonformarna från IKEA men tyckte att materialet var väldigt hårt att jobba med och precis som du säger pralinerna vart väldigt stora!
Däremot vill jag rekommendera silikonformarna till is som finns på Ica Maxi!, superbra och väldigt lätta att hantera!
Har även använt mig formar som jag hittat på panduro hobby. Kommer definitivt att kika in på din mysiga blogg igen! Kram Leila

Svar: Ooo vad bra. Då ska jag kolla in Panduro och Ica Maxi nästa gång jag är in närheten av dessa butiker. Jag gör ju alltid julgodis till mina släktingar på min mans sida och det är ju roligt om de både är goda och snygga. Jag kommer också att besöka din fina sida igen.
Anette

2013-01-06 @ 16:46:59
URL: http://sweetbylilly.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0