Så här blev klippet

Jag var ju o klippte o färgade mig häromdagen. Frisyrmässigt blev det inte så stor skillnad. Lite kortare o inte lika mycket rakat på sidorna som jag haft förut. Den stora förändringen blev ju färgen.

Precis innan jag åkte till frisören såg jag ut på detta vis.. Ostylad men det är ju liksom ingen mening att styla sig när man ska klippa sig.
 
Sen ett par timmar senare när jag kom hem igen så såg jag istället ut på detta vis.. Som sagt mörkare o med mycket röda toner. Jag tycker det blev toppenbra o jag är så nöjd. Tack Camilla för att du är en sån superbra frisör. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0