Vrooom.

Låter det kanske inte om mig... Men min viktminskning tuffar på förra veckan blev det ju bara -0,3 men det tog jag igen denna vecka med -1,4.. Ujujuj.. så skönt. Jag känner nu lite skillnad på kläderna att de sitter lösare. Jag känner även skillnad när jag tränar att jag orkar att göra en del saker på ett helt annat sätt. Djupt nere i mitt magfläsk kanske det finns ett 6-pack ;-) Det bara längtar efter att få komma ut.

Idag blir det att åka till Åtvidaberg o fira svärmor, hon fyller på måndag. Det kommer säkert att bli fullt ös om labans kusin Mattias kommer dit.


Kommentarer
Eleonore- Kokboksutmaningen

Härligt att du känner skillnaden i kläderna, det är då det börjar kännas värt :D Du kämpar på så bra!

2013-03-06 @ 09:55:20
URL: http://fikamed.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0