Naglar

Långa snygga naglar får nu vara ett minne blott. Det går inte att ha långa naglar när man masserar. Dels blir man väldigt handikappad o sen är ju risken stor att den man masserar inte tycker det är spec. skönt med naglar som river en o det är inte heller så snyggt att gå omkring med långa rivmärken på kroppen. 
 
Förra året vid ungefär denna tid hade jag dessa klor. Jag gick till en tjej o gjorde en förlängning.. 
 
Nu dags datum ser de ut på detta vis..
Lite skillnad... Men med dessa stumpar river jag inte nån iallafall. Får väl pigga upp dem med lite glans. Om jag orkar. Lack tar ju tid innan de torkar o det har jag inte tålamod till... 


Kommentarer
Tomas Krüger

Tur för dig att du har en man som föredrar korta naglar. :)

Svar: Jag vet älsklingen min... Korta klor, låga klackar men långt hår.. Nu har ju jag inte det sistnämnda heller.. Men du tycker väl om mig ändå... För jag lagar ju så god mat.
Anette

2013-10-28 @ 15:29:05
URL: http://tomaskruger.se/
Anonym

Håller med din make.Snyggare utan långa klor.

Svar: Långa klor kan vara snyggt med.. Men visst det är en aningens handikappande.. Man har svårt att knäppa knappar o skriva på tangentbordet.. Men det är snyggt med lagom långa klor.
Anette

2013-10-28 @ 16:46:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0