Träningsvärk

Jag var ju o svingade lite Kettlebell i min "ensamhet" på campushallen i tisdag. Jag hade gjort ett eget litet träningsprogram som bara tog ca 25 minuter. Jag kan ju säga att jag var trött o mör efter dessa 25 minuter. KB är verkligen effektivt. När jag kom till jobbet så kände jag trötthet i benen. Ojojoj, det här kommer bli träningsvärk.. Mycket riktigt igår hade jag ont i biceps, trapezius, latsen, benen you name it.. Är nog öm i varenda liten kroppsdel som användes.. Men det är en skön värk.
Visst det var lite jobbigt att ta mig nerför trappen nu på morronen. Men imorron vänder det o kommer inte vara lika ont längre. Nu har jag blivit sugen på att köpa mig en egen KB på 12 kg o kanske en på 16kg. Man kommer långt på enbart dessa två kulor. Sååå om det finns nån som undrar vad jag vill ha i julklapp... Ge mig ett järn(klot)..




Kommentarer
Tomas Krüger

Varför inte lägga ett bowlingklot till önskelistan? Hallgolvet behöver ju ändå bytas. Eller vad sägs om att jonglera med ett gäng gammeldags kanonkulor?
Det är nu som man ska vara glad att man bor i ett gammalt hus. Två tums råspont är betydligt tåligare än 13 mm gips. ;)

Svar: annars kan jag vaddera källaren med madrasser på golvet så kan jag husera där nere.. Ska bara göra lite plats först bland allt bråte.
Anette

2013-10-31 @ 11:52:05
URL: http://tomaskruger.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0