Grattis

Grannarna till sonen. Ääääääntligen efter 1,5 vecka över tiden så fick de se vad för liten kotte som hade gömt sig under dryga 9 månader. Det blev alltså en liten pojk som ska heta Texas. Jag hoppas att allt gick bra för er och att vi får se på underverket sen när ni känner att ni är redo.

Idag snöar stora flingor och det är hur mysigt som helst. Jag tänkte ge mig ut på stan i eftermiddag när jag lämnat Laban på dagis. Jag ska köra ett race o köpa de sista julklapparna. Jag vet på ett ungefär så det kommer nog att gå skapligt bra. Ikväll är det Tomtenatta i Motala så butikerna är öppna till 22 ikväll, men så länge ska ju inte jag vara på stan eftersom jag börjar jobba kl 16.

Nu börjar det bli fara å färde att sitta o skriva eftersom Laban klättrar upp på bordet o tryckerpå mitt tangentbord så det är bäst jag avslutar för nu.


Kommentarer
Grannen

Tackar tackar! Det gick ju bra till slut. Och nu har du sett honom en snabbis oxå. Det var kallt när vi kom hem, vi hade 13,5 grad inne bara! brr

2009-12-18 @ 21:12:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0