Juleriet

Är över för ikväll. Imorron blir det lugnt men på annandagen ska vi åka till Åtvidaberg för att fira med svärmor o släkten där.

Dagen idag har iallafall varit helt underbar. Mycket mat, godis och kul julklappar. Laban var superexalterad över att tomten kom på besök. Han bara satt o sken som en sol o i sin stol o inväntade julklapparna.

Jag själv fick mycket fina saker. Bla trådlös mus, ett bluetooth-headset till min mobil och en parfym av Tomas. Sen sa älsklingen min att han kunde inte bestämma sig för om jag behöver en ny telefon eller en "upplevelse" så han sa att när jag bestämt mig för vilket jag vill ha så kommer han att bistå mig ett antal kronor till denna grej.

Av mamma o pappa fick vi bla biljetter till "Big Comedy" i Linköping i april. Ska bli skoj. Jag gav Tomas biljetter till Fredrik Lindström i mars så det blir mycket skoj till våren.

Liten uppdatering vad gäller vågen.... den visade plus denna vecka men jag hade inte räknat med annat med tanke på lussebullar, godis o div. annat smått o gott. I vilket fall som helst så var det + med 0,7 kg Men det får jag ta tag i efter julhelgen. Idag har det också varit frosseri.

Imorron kommer Alea, syster o Jimmy förbi på lunch innan de åker tillbaka till Stockholm. Nu är det sussedags för jag är rätt sleten.
Ajöss o go fortsättning julen.


Kommentarer
Grannen

Låter som en toppendag! Vi hade en lugn och skön dag utan stress och massa god mat!

God fortsättning!

2009-12-25 @ 12:09:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0