Regn den 5e december

Isch.. med ett par dagars riktigt kallt o mysigt väder så är det återigen regn. Nog var det bättre väder "förr" när jag var barn så har jag för mig att det alltid var snö i mitten av december o sen var det så hela tiden ända fram till nångång i slutet av februari.. Men det är klart jag kan minnas fel.

Avslutningen på barnsången igår var mysig. Lite tradigt i kyrkan bara eftersom kidsen var lite rastlösa o hoppiga. Men men det gick bra ändå. Maten efteråt var god o det var kul att prata med de andra.

Idag kommer det inte att hända så mycket. Klockan är ju redan efter 11 o Tomas sover fortfarande. Jag ska väl ta med mig Laban sen till CG o handla lite, börjar återigen bli tomt i kylskåpet. Tomas ska jag slänga upp i rummet som renoveras... Det måste banne mig bli klart snart. Vi har ju bara hållit på med det i 3,5 år.. inte hela tiden men ändå.

Ställde mig på vågen igår och denna gång var den inte på min sida. Det var ett liiiitet plus på 3 hekto. Så den totala viktminskningen nu är minus 5,9 kg. Det är bara att bita ihop o se till att det är ett minus nästa vecka.

Over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0