En snabbis

Blir det idag i bloggen. Har varit på sångstund med Laban på förmiddagen. Efter det åkte jag till Motala för att ta vaccinationen för svinisen. Jag trodde att det skulle vara mycket folk så jag var beredd på det värsta. Men det var bara att gå raka vägen in, jag var klar på ca 5 minuter. Tomas åkte till Mjölby och han fick stå i kö i ca 2 timmar innan han fick sin spruta. Snacka om skillnad på olika orter. Men nu är vi iallafall vaccinerade och det är skönt. Bara att invänta biverkningarna.

Ikväll ska vi på studentpsex i Linköping. Mormor kommer och ska vara barnvakt. Det kommer nog att gå galant om Laban bara vill vara sitt charmiga jag.

Ställde mig på vågen i morse och det hade gått galant även denna vecka.. -1 kg så den totala är -6,5 gött gött... Kommer kanske att vara i skapligt skick till julfesterna. Om inte så kommer det nångång.

Nu drar sonen i mig så jag ska leka lite med honom innan det är dags att sätta på sig sminket.




Kommentarer
Grannen

Stefan tog i Mantorp igårkväll. ca:15 minuters väntan bara. Nu är vi vaccinerade allihopa. Undrar om Kjell & Ing-Marie är det?

2009-11-27 @ 15:53:57
tezz

Kul att det går bra för dig med viktnedgången:-)

2009-11-27 @ 21:11:04
URL: http://tezz1981.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0