Jisses... här var det minus

Kunde inte ha börjat lördagen bättre... Efter det att jag fått eld i brasan, Laban sittandes vid tv:n och jag hade gjort mitt besök på toaletten som man bara måååååste göra innan vägning. Även kiss väger en del ;-)

Tog fram vågen, ställde mig på den med dunkande hjärta..... och resultatet 77,5 det betyder ett minus på 5,2 kilo...PÅ BARA 5 DAGAR... (Min startvikt var 82,7) Jag är förstummad. Joo jag vet att första veckan kan man tappa mycket eftersom kroppen släpper ifrån sig mycket vatten som samlas i kroppen. Och äter man mycket kolhydrater så suger den åt sig extra med vätska, iallafall har jag märkt det. Men ändå, detta ger ju en superkick till att fortsätta resan neråt.

Idag kan det tänkas bli nån liten utsvävning men imorron blir det skärpning igen. Jag har mycket lättare att äta rätt när jag jobbar, förmodligen för att det inte finns så mycket frestelser på jobbet.

Nu håller Laban på att gå bärsärk. Han påstrår att han är en liten kattunge som ska klättra över mitt tangentbord. Tror inte det finns några 20kilos kattungar, så jag får nog logga ut för nu. Men jag återkommer var så säker.

kärlek till er alla ♥

 

 



Kommentarer
Cecilia

Grattis till viktminskningen! Tänk om man kunde tappa 20 kg på en vecka, det vore inte heller dumt! Men 5 kg är suuuper! Själv kom jag i en svacka, men är på gång från imorrn igen. Hoppas jag......



kram

2009-11-21 @ 13:06:50
therese (dennis mamma)

åh vad bra gjort av dig. Vad har du tänkt att gå ner till?

2009-11-21 @ 22:43:08
URL: http://tezz1981.blogspot.com/
Mie

Du måste ha haft dina kilon bra fördelade på kroppen. Det syns inte på dig att du väger som jag.. typ! :)

2010-01-03 @ 15:45:00
URL: http://mies.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0