Lite bilder

Måste ju pröva att lägga in lite bilder i bloggen. Jag har alltså två katter en son o så min make Tomas. Jag lägger in lite bilder på dessa.


Efter ett par dagar så accepterade Surf den lille. Och nu går det alldeles utmärkt att äta från samma tallrik
Pussel o Surf käkar.

Det är också mysigt att sova tillsammans.
Och efter maten blir man så pömsig.


Labanälsklingen i badartagen


Sen måste jag ju självklart ta med en bild på mig själv.

När det gäller maken så var det lite sämre med bilder på denna dator. Får återkomma när det gäller honom. Nu är det lunch som gäller. Pannkaka åt sonen och en köttfärsgryta åt mig som låg o skramlade långt bak i kylen.



Kommentarer
Grannen

Vilken söt bild på Pussel & Surf i sängen. Skönt att dom gillar varandra nu.

2009-11-16 @ 17:17:40
therese (dennis mamma)

Hej

lycka till med ditt nya liv, jag har också ett sånt:-)

mvh therese

2009-11-16 @ 20:24:44
URL: http://tezz1981.blogspot.com/
Sandra

Oj så stor han är Laban, ja han har vuxit sen sist jag såg honom alltså =)...är det så längesen jag såg honom? Shit...kul med en ny blogg att läsa.

2009-11-17 @ 17:22:55
URL: http://mammajoelsson.blogspot.com
NettanPlättan

@grannen: Jo det är skönt att kissarna är överens nu. Skulle bli lite jobbigt i vinter om Surf gick o fräste hela tiden.

@therese: Jag tackar för lyckönsningen. Jag börjar nytt liv hela tiden. Men nånggång ska man väl lyckas. Lycka till själv. vi får ha koll på varandra.

@Sandra: Jo det är ett tag sen som vi träffades med våra småttingar. Jag kan tänka mig att Moa är stora damen hon med. Vi får sammanföra dem nån dag. De är ju nästan lika gamla.

2009-11-17 @ 19:06:43
tezz

Ja vi får hålla koll på varandra lite:-)

2009-11-17 @ 22:55:16
URL: http://tezz1981.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0