O så var det "lödda"

Jag hade en väldigt trevlig kväll igår. Mamma kom vid 17 tiden och då åkte Tomas och jag in till Linköping. Vi hade först tänkt att vi skulle käka pizza på Adriatic innan spexet men eftersom vi åt en så sen o mastig lunch så blev det bara en macka på ett fik innan spexet. Man vill ju inte riskera att hamna i paltkoma o somna under roligheterna.

Jag hann in en snabb vända på Bodyshop o köpa lite lukta gott saker. Jag älskar denna butiks utbud så jag gör av med måååånga kronor där. Men som sagt de har bra grejer och det är rätt dryga produkter så lite "tjänar" man kanske på det hela.

Spexet var roligt och de bjöd på många skratt och omstarter. Tomas och jag har börjat gå på detta spex varje år i februari o det som var igår var ett jubileumsspex eftersom det var 30 år sen det första startade.

När det gäller biverkningar av influensasprutan så har jag nog fått väldigt lindriga symptom. Jag är bara lite öm i vänsterarmen och det känns inte lika mycket idag som det gjorde igår kväll. Det är gott läkekött i mig ;-)

O nu lite svar på mina kommentarer.
Tezz: Jooo det går galant för mig.. Skönt, jag har inte heller kommit i nån svacka. Eftersom jag "unnar" mig lite gott till helgen så har jag inga svårigheter att gå över till ordentlighet igen till vardagen. Jag beundrar dig o de som orkar med att köra Nutrilett o dessa "helvetesdieter" tycker det är såååå tradigt att köra med shaker o bars, Men vi är alla olika och det är ju tur det. Alla måste ju hitta sin metod som funkar.

O så "grannen".. Sååå man kunde alltså ta i Mantorp.. när man kollade på lios hemsida över öppettider så såg jag inget om Mantorp.. Jaja, så kan det vara.. Men som sagt i Motala var det bara att gå rätt in o jag var klar på 5 minuter... Medans tomas hade otur och fick stå i 2 timmar. Men det var tydligen lite halvdåligt skött i Mjölby med bara en sköterska som både fick sticka o blanda till vaccinet.
Jag har inte en aning om Kjell o Ingmarie gjort det ännu. Pratade med Kjell som hastigast när han kom hem igår och han visste inte hur de skulle göra.

Näää nu ska jag rota fram lite julpryttlar för det är ju tydligen 1a Advent imorron..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0