halv 8 hos mig, -dröm



Jag är riktigt förtjust i programmet halv 8 hos mig. Tycker att Helge Skoog är suverän som speaker. Inatt när jag sov så drömde jag att jag skulle vara med i programmet. Jag hade förberett en meny in i minsta detalj och jag var ute o fixade med en del saker.
När jag sen kommer in så har Tomas börjat med att laga maten o säger att han bara ska hjälpa mig litegranna. Han hade ändrat fullständigt i menyn o inget var som det skulle.
Jag blev såååååå förbannad o sa att då får han fixa detta för jag skiter i det o så tog jag bilen o försvann iväg ett par timmar.


Jag vaknade o var så ilsken. Det var riktigt skönt att vakna o upptäcka att det bara var en dröm.

Det skulle vara kul att vara med i detta program men vilken ångest jag skulle ha innan. Alla andra som är med har så flådiga lägenheter o kåkar o alla är så fint. Jisses om ett kameraream skulle komma hem till vårt renoveringsobjekt till hus.. Då skulle nästa tv-projekt för oss vara "Bygglov" eller "Äntligen hemma"... eller ännu värre "Sveriges fulaste hem", med Simon o Tomas...

Idag börjar min jobbvecka igen.. Men jag jobbar fram till nästa tisdagkväll o sen är jag ledig i 7 dagar igen.. Jag är mycket ledig så här på vårkanten. Gött..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0