Blött...

Så då har man överlevt ett 40års kalas i Uppsala. Det var huuuur trevligt som helst. Blött på alla sätt o vis. Det var ingen brist på alkohol och en annan tål ju inte lika mycket längre. Mådde inte så bra dagen efter o fick besöka toaletten ett par gånger o hänga över toastolen. Usch sånna 14is fasoner. Men men jag var glad o trevlig på festen iallafall.

Det var tipspromenad o go mat. Den andra vätan jag råkade ut för var när jag min klant skulle ta upp en öl ur en stor back med is o vatten. Jag höll kameran i min högra hand så jag sticker ner vänster hand i vattnet o precis när jag säger att det är tur att jag har vattentät klocka så glider min handväska ner o plumsar i vattnet. I där har jag mobilen o plånboken. Paaaaanik. In i köket o sliter ut batteri mm mm.. Telefonen har fått ligga på tork i två dagar o det var nervöst förut när jag skulle se om den starta. Och Jaaaaaa, det gjorde den. Inte så kul om jag sabbat min nya telefon efter bara en månad. Jag är ett sant klantarsle ibland.



Kommentarer
¨Mie

Det är PRECIS så där det går till på fest här i kvarteren... Nu förstår jag varför du inte hörde av dig.. :)

2010-08-25 @ 20:50:37
URL: http://blogg.passagen,se/mie201


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0