Datahaveri

Jahopp. Kom till jobbet och började med att korrläsa. När min arbetskamrat Mona skulle gå in o läsa så upptäckte hon en konstig ruta. Jag försökte att logga in o det surrade, surrade, surrade och åter surrade men inget hände.

Ringde till Darub i Piteå som är vår leverantör av detta system. Oskar försökte hjälpa oss o efter ett tag fick vi meddelandet att system var fel.... Med andra ord hårddisken har kraschat och vi kan inte göra ett någe. Förhoppningsvis kommer det att komma en ny burk eller liknande imorron.. i värsta fall på fredag.  Såååå det enda vi kan sitta och göra är att invänta sidor så att vi kan korrekturläsa. jag blir tvungen att sitta här till 22.30 ikväll. Huuurrraaa...
Tur att jag är ledig i 5 dagar efter denna kväll.

Inatt ska då Laban sova hemma hos mormor o morfar. Men jag kommer ju att vara där med, men det vet han inte om. Hoppas att det går bra. Men det tror jag. Han är ju en stor kille nu min snurp.


Kommentarer
ELIN

sv:

Wow, hittar du den såsen där: KÖP! :) Den är gudomlig..!

2010-08-18 @ 19:18:20
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0