Jäkla dagisförkylning

Laban hann att vara på dagis i ca 1 vecka sen blev han förkyld. I måndags morse vaknade han och sa att han hade ont i munnen mm. Det var till att vara hemma från dagis den dagen. Men sen har han varit på dagis resten av veckan för han är mest bara lite snorig men pigg för övrigt. Men nu har jag börjat att känna mig krasslig. Det började att strama i halsen igårkväll o idag fortsätter det att strama. Jahopp.. jag som aaaaaaldrig annars blir förkyld blir genast drabbad när Laban snorar. Tomas däremot som förr alltid gick o snorade är hur frisk som helst.  jaja det är bara att hoppas att det går över snart.

Eftersom L inte var till dagis i måndags så fick jag ringa o avboka på gymmet i Mjölby. Men jag har bokat ny tid till nästa torsdag. På onsdag ska jag klippe o färga håret, ska nog fortsätta att vara lite blond ett tag till. Borde boka klipptid åt skrutten med för han börjar också bli långhårig.

Nu längtar jag till Ullaredstrippen. Den 5e oktober är vi ju 4 pers som tar en bussresa ner till shoppingmeckat. Gött.

På återhörande.

P.S ska kolla vågen på lördag. Förra veckans resultat var inte så katigt bara -0,2. Så jag hoppas på liiiite mer denna vecka. Tomas har klagat på min andedräkt så jag har kanske kommit ner i ketos och det är ju bra. D.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0