Neeeeej


Jag och Tomas skulle ju ha gått på Peter Lemarc på Cirkus i Stockholm den 28e september. Men idag kunde man läsa i Aftonbladet att hans turné är inställd pga av sjukdom. Han har tydligen drabbats av den hemska sjukdomen cancer. Han är "friskförklarad" men orkar av förklarliga skäl inte att genomföra sin turné. Biljetterna är makulerade och pengarna ska komma tillbaka till mitt konto. Sååååå trist. Jag hade ju verkligen sett fram emot denna konsert. Peter Lemarc är ju ingen artist som spelar året runt o om o om igen som vissa andra,  (Lasse Winnerbäck) . Okej okej inget ont i Lasse men jag tycker att han har varit ute på vägarna lite väl mycket de senaste åren. jag gillade honom för ca 8-9 år sedan men sen blev det lite för mycket o lite för ofta.

Men som sagt. Jag hoppas verkligen att Peter Lemarc återhämtar sig och "Går hel ur det här" och kommer tillbaka med en sjujäkla turné. Jag ska verkligen se till att vara på plats då o hylla honom för hans återkomst. Min husgud.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0