Imorron är det gyn.besök

Jahapp.. Imorron ska jag då till en överläkare på gyn. med ett spanskklingande namn. Det ska bli bedömning av "bifyndet". Det är lite nervöst. Främst är det nervöst över om det är en godartad eller elakartad grej. sen att det är en manlig gynekolog o sen är det ju inte kul att lägga upp sig på dessa britsar. Jag har inte en aning om det är "vanlig" gynkoll eller om det blir med ultraljud.. jaja, det märks.
Det är bara att hoppas att det är godartat o att allt kommer att bli bra.

Min rygg har varit nästintill smärtfri den sista tiden o det är sååå skönt. Ska på massage på jobbet på tisdag för det var ju så skönt o välbehövligt.

Har slarvat hejdlöst med maten o godiset. Men jaja, det är lugnt. det har ju smakat gott om inte annat. ;-)



Kommentarer
Mia Rangsjö

Gynbesök är aldrig speciellt trevligt, men förstår att det är extra jobbigt och nervöst nu. Håller tummarna för att det är godartat /Mia

2010-02-28 @ 21:17:10
URL: http://miarangsjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0