Lite bloggtorka

Har jag just nu. Snön den kommer från alla håll just nu. Stora drivor i trädgården. Visst är det vinter o det är rätt mysigt. Ungarna har sportlov nu så det är ju kalas att det är mycket snö. Men jag hoppas verkligen att det blir en vår snart. Framåt mitten av april hoppas jag verkligen att det börjar att bli grönt igen. Visst när jag fyller så är det antingen vår eller snöstorm så vi får väl se hur det ser ut denna april.

Imorron ska jag, Laban, Abbe o Sofie på Anki & Pytte i Linköping om det inte är full snöstorm o fullständig kaos på vägarna. Då får vi väl bita i det sura äpplet o se nästan 400 kronor åt fanders. Men det ska nog gå bra. Plogbilen har ju kört i ett par omgångar nu under kvällen o jag hoppas att den tar ett par rundor imorron med.

Laban har lite problem med att somna så Tomas är uppe hos honom nu. Hoppas han kommer ner snart så att vi kan titta på en film o moffa i oss lite semla. Annars får jag ta bägge ;-)

Har slarvat hejdlöst denna helg.. Men jag skärper till mig om en dag eller två.

Min rygg känns faktist bättre har inte lika ont längre och det är skönt. Kan nästan gå som en vanlig människa. Ska till massören på jobbet den 2a mars hon gjorde verkligen gott för min rygg senast så det är självklart att jag fortsätter att gå nu när hon kommer till jobbet.

På återhörande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0