jippikayey... eller hur det nu stavas.

Men det var iallafall ett minus på vågen.. 1 kg minus.. Nu är jag tillbaka på den vikt jag hade dagen innan jul eller
någe sånt.. Gött om det fortsätter så här så kommer jag snart vara nere på det jag hade innan det började att plussa på igen.

Det är skönt att det börjar att bli liiiite varmare ute nu, man går ut mer frivilligt o man behöver inte bylsa på sig mängder med kläder. Visst det är ju fortfarande kallt men inte antarktiskallt..

Jag har sovit illa inatt. Jag har inte haft så ont i benet eller ryggen men däremot har jag sovit jäkligt oroligt o jag har snurrat en hel del. Vaknade dessutom nångång under natten över att jag var genomblöt av svett o det rann längs med halsen o ner mot bröstet... isch snacka om att man känner sig ofräsch när man är kall o klibbig. Det blir till att byta sängkläder idag till nya fräscha lakan mm.

När Tomas vaknar såsmåning om så ska han lägga ut golvskummet o sen börja lägga golv. Jag vill att det ska vara klart nuuuuuu, jag vill börja att måla. Attans att allt ska ta sån tid. O det blir ju inte lättare när en annan jobbar hela veckan ut på kvällarna. Men det är ju som sagt snart ändring på det....

O så avslutar jag det hela med lite bilder..


Vi har satt lite gräs så att katterna har något att tugga på innan det börjar växa ute igen. Men pussel verkar längta efter våren så att han kan känna lite gräs under sina tassar för han sover mest på vår lilla gräsodling.

Efter en slitsam stund på Ikea sitter det kalas med en 5 kronors korv.. O sen lite dricka på det. Sen är man redo att åka hem o snickra ihop sina Ikeainköp.



Så skoj det är att åka gräsklippartraktor med morfar.
O så en sista bild som blir på mina två älsklingar... Stora o lilla herr Krüger

 



Kommentarer
tezz

haha vilken go kisse!!

2010-01-16 @ 12:10:48
Grannen

Pussel e ju för söt!

2010-01-16 @ 20:45:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0