Lycka

go och gladSicken lycka.. Det har varit en liite jobbig natt, Laban sov oroligt o drömde rätt mycket. Så sömnen har inte varit den bästa i natt. Men vad gör det när man på morronkvisten ställer sig på vågen o den visar ett minus på 2.1 kg. Det känns verkligen helt underbart att tappa detta på bara 4 dagar. Nu är det ju visserligen mycket vatten som man tappar första dagarna. Men det är peppande till tusen. Jag hade sett fram emot att få äte upp resten av mina lchf-pannkakor med blåbär o grädde. Men ack vad jag bedrog mig, dem hade laban käkat upp i gårkväll. Så jag fick hitta på lite annat till frulle.

Idag bär det av till Sommarknäppen i Vadstena. Om nu bara Tomas vill vakna upp ur sin medvetslöshet. Undrar när jag ska få mig en sovmorron?? Får väl ta o skriva någon typ av "kontrakt" där jag blir lovad en eller två sovmornar i veckan under semestern.

Återigen kallar huliganen på mig. Han vill att vi ska läsa o sjunga ur hans Barnkammarbok. Lite svårt att skriva när han sitter o slår på mina armar hela tiden. Han kan också låta värre än en vuvuzela.

Ha en underbar lördag mina vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0