Veckovill

Joo jag är redan dagvill efter ca 4 dagars ledighet. Får för mig att det är söndag idag.. Men se det är det ju icke. Gårdagen blev en dag i magont. Jag vaknade på natten o var körig i magen. Det molvärkte. Min syster med dotter kom en stund på förmiddagen men jag berättade att jag inte var helt hundra. Min syrra kände då att det var lika bra att åka hem igen för hon ville inte riskera att åka på någe nu när de har semester.

Jag gick o lade mig o sov i två timmar. När jag vaknade igen så stack Tomas o laban iväg o badade en stund. Jag låg i soffan o glodde på tv. Gårdagen blev en "ofrivillig" bantning. Framåt kvällen klarade jag av att äta lite smörgås. På bara ett dygn tappade jag 6 hekto. På en vecka blev det ytterligare -1.2.. Så skönt. Trots den "röda veckan".

Idag blir det att åka o handla lite på Citygross för det börjar bli rejält tomt i kylskåpet.


Laban käkar klubba på Ladugård 206


Vi var till Flygvapenmuseet i torsdags och Laban fick prova på att vara stridspilot.. Myycket sötare än Tom Cruise var i Top Gun.


Här blåser det..



Kommentarer
Anonym

Vilken fin röd tröja med moln på Laban har! Dennis har likadan;-)

2010-07-14 @ 23:06:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0