En ny bildkavalkad

En bild säger ju mer än tusen ord sägs det ju. Jag har just nu inte så mycket ork att skriva några längre inlägg i bloggen. Sovit illa ett par nätter så lite bilder får fylla upp istället.

Laban bestämde att han ville ha på sig pepparkaksmössan en dag. O visst att han klär på sig själv ska väl uppmuntras

Han fick en fin snickartröja av morfar som han gärna har på sig.


Pussel borrade ner sig ordentligt i täcket.

Laban tar självporträtt


Självporträtt på mig o sig själv.

I helgen var vi till Stockholm o firade systerdotter Alea två år. Hon diggade verkligen alla presenter som hon fick. Laban hjälper till att riva upp presenterna.

Man kan använda en core-boll till mycket roligt.

Har inte en aning om vad jag gjort med min fot. Men jag har varit nykter o ändå är den så här blå. Jaja, tån sitter kvar o det gör inte ont.


Var till Kavatfabriken i Kumla och inhandlade 5 par skor till Laban. Så nu har han dojor så det räcker ett tag.


Kommentarer
Anonym

2010-05-23 @ 19:33:08
URL: http://hemmahoskristin.blogspot.com
Kristin

Va har de så fina stövlar på Kavat!?? Det måste mamma ha missat, hon och Lowe var ju där häromdagen och köpte sandaler! Sådan "fin" byggtröja har L också ;)

2010-05-23 @ 19:37:44
URL: http://hemmahoskristin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0