Garderober....

eller avsaknaden på sånna har vi haft ett braaaa tag. Det hela började förra året då Tomas o Nille började att riva ur det som är Labans rum. De rev bort två stycken snedgarderober och en klädesgarderob. Allt som var där i skulle helt plötsligt rumsteras om. Det blev att gallra, slänga ompaketeras mm mm. Våra kläder hängdes upp på en högst provisorisk klädhängare i gästrummet. Under där stod det lådor med diverse grejer.

Vid en del tillfällen har jag varit såååå less på dessa lådor, högar, och kaos med saker. Men nu i lördags så var jag extra gnällig. Katterna var på gejerna och det rasade, jag jag vet inte allt.

Då överraskade Tomas mig med att börja mäta o dona o titta på Ikeas hemsida. Sen åker han till Ikea o inhandlar tre stycken nya garderober. 1 till mina kläder, 1 till hans kläder och den tredje till lakan, handdukar mm.
Han höll på till halv 4 i natt o pillade med dessa skåp. Jag är sååååååå lättad över att äntligen kunna få lite ordning på saker. Nu gäller det bara att hålla ordning i dessa utrymmen.

Tack min älskade make, du är den underbaraste...

Tänk att det kan vara så viktigt med förvaringsutrymmen. Men det gäller också att man inte samlar på sig för mycket skräp.


Kommentarer
Anonym

Våra garderober är också kaos. har i snetaksgarderob, avskyr det. men vi har inte tagit tag i att göra om, och det är sååååå frustrerande!



Jag förstår din lycka!



kram

2010-05-14 @ 11:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0