Lite oviktigt vetande om mig.

Jag lånade/snodde dessa frågor av Frodis. http//frodis.blogg.se

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

5 stycken och en av dem har jag inte en aning vad den går till.

Vilken svordom använder du mest?
Svär för mycket.. Oftast kuken, faen o lite mildare jädrar.

Äger du en iPod?
Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast är den inte inställd på någe. Det är sonen som är väckarklockan o han kan vakna allt mellan 4 o 9

Använder du flipflops även när det är kallt ute?
Äger inga flip-flops.

Var köper du dina matvaror?
Oftast på Citygross

Vilken var den senaste filmen du såg?
Forrest Gump (igen)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Totalrenovering av huset.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jorå, det händer titt som tätt. Även jag själv bannar mig för min lathet.

Vilken cd ligger i din spelare just nu?
Äger ingen cd-spelare

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

Vanlig mjölk, dricker dock inte mjölk så ofta

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Inte vad jag kan minnas

När var senast någon stötte på dig?
Det var nog längesen. Om inte det på skämt på jobbet räknas.

Vem var den senaste som ringde dig?
Malin

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det gör det säkert.. Jag är ju inte nån perfekt människa.

Hur många syskon har du?
1 syster

Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland o ibland inte, beror på situationen

Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte någon. Lägger inte sånt på minne.

Äger du några band-t-shirts?
Nää inte en enda

När flög du senast?
När vi var till Madeira för ca 4,5 år sedan

Hur många stolar står kring ditt köksbord?

5 om man ska räkna Labans matstol.

Läser du för skojs skull?
Ja

Pratar du några andra språk?
Engelska

Diskar du din egen disk?

Japp, fast vi har diskmaskin.

Har du gråtit offentligt?
Har hänt både en o två gånger.. är en redig bölare.

Vilka gör du, önskningar eller planer?

Både och, men mest planer

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja om det är något jag blir riktigt intresserad så tar jag mig ork lär mig lite nytt.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja

Vad har du för väder?
Det börjar mörkna nu. Men det är lite kyligt o uppehåll

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Intelligens och humor

Gillar du din boendesituation?
Javisst

Äter du frukost dagligen?
Ja annars är mitt blodsover i tåspetsarna.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Det är olika från dag till dag.

Vilken är din favoritfrukt?
Banan

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Huvvaligen 39

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Litegranna, jag korrar ju en hel del på jobbet. Men rent privat kan jag vara riktigt slarvig med skriften. O jag är riktigt usel på grammatik.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Du var nog säkert min egen man. Han kan göra mig så arg ibland.

Vad var det senaste du åt?
Kebabsallad

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Jag kan komma överens med de flesta. O jag kan också bli osams med de flesta.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min pappa tyckte att min mammas arbetskamrat var så söt o hon hette Anette.

Gillar du senap?

Ja det är en god krydda

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Helvete.. Men vad nu då

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske, den dag jag får en ålderskris

Sover du på sida, mage eller rygg?

Sidan och rygg

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej inte eBay, men dock Tradera.

Tycker du om att krama folk?
Kramas är mysigt om de andra gillar det med.

Skulle du säga att du är trendig?
Nää inte så vidare värst. Känns alltid som jag är tre säsonger efter.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hör o häpna Gry  Forsell

Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar ja, andra dagar nej.. men det ska bli bättre.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0