Liten bildkavalkad

Här låter jag bilderna tala mer än det skrivna.

love o labanKompisen Love och Laban fikar på trappen ner till vattnet. En morot o en iklädd vovvemössa.

laban som drakeLaban i sin älskade drakepyjamas.

Inväntar vårfloden..

pussel i avslappnad posePussel i avslappnad pose

Pussel bland scillorna.

En morron så vankade vår fasanherre ute i letade frön. Tyvärr har båda våra hackspettar begått självmord under vintern. De var så dumma o flög in med huvudet före i vårt köksfönster och grannens ena fönster.

Tomas o Laban leker i sandlådan.

Vi tog en båtfärd i söndags och det var skönt. Laban tycker det är skoj att gasa med båten.

En fin pålle i Öjebro.

Moi

Närbild på mor o son.

Hemma hos ett par grannar. Laban, Elvira och Elsa i trädgårdstraktorn.



Kommentarer
tezz

fina bilder!

2010-05-07 @ 22:30:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0