Mörka november

Så har vi då ramlat in i november månad. Jag fattar inte var tiden tar vägen. Går så fort. Min smitthärd därhemma lyckades att smitta mig lite granna. Men jag har varit ledig från jobbet ett par dagar så jag har min röst i behåll o jag snorade inte ihjäl mig. Men det är många i min omgivning som är mer eller mindre krassliga nu.

Nu har jag iallafall skrivit på mina uppsägningspapper på jobbet. MEN vi har blivit uppköpta av ett annat inläsningsföretag så i vår nångång kommer vi att läsa in tidningen fast med annan arbetsgivare. Fram tills dess kommer vi att jobba på som vanligt i tidningshuset. Det känns faktiskt bra alltsammans och jag ser fram emot att börja jobba för några andra chefer. Detta företag jobbar med allt som har med ljud att göra så chansen att få göra mer varierat arbete är större.

Nästa lördag åker jag och Tomas till Malmö för att bo på hotell o gå på Spamalot. Ska bli så skoj och skönt att få komma iväg på tumanhand med min älskade make.

Två julbord är planerade innan julen. Den andra advent med kompisar i Medevi och den 4e advent med jobbet. Gottigt värre ska det bli.

Träningen har legat nere denna vecka när jag varit krasslig. men jag ska se till att komma igång igen nästa vecka.


Kommentarer
Mie

Ja du... det värsta med att vara krasslig och inte kunna träna är att DET GÅR FORT UTFÖR!! S

Jäklar vad jag var flåsig och tung när jag äntligen kunde röra på mig. Hoppas det kommer att kännas lite bättre för dig sis!

2010-11-07 @ 21:14:40
URL: http://blogg.passagen.se/mie201


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0