Bröllopsdag nr 5

Jahopp, så då har man varit gift i 5 år. Jag o Tomas firar "träbröllop" idag. När Tomas kom hem hade han med sig en jättefin blomma till mig. Med mörkröda gladiolus o röda o gröna blad. Otroligt vacker. Han hade tänkt att köpa med sig lite gott hem. Men vi åkte till Vadstena o käkade istället. Ingen flådig restaurang utan en helt vanlig pizza. Men har man med sig Laban så är det ingen mening att gå på något flådigt för man hinner liksom inte njuta av maten ändå. Det lär ju bli flådigare om nån dryg månad när vi åker ner till Malmö.

Dessa 5 år har gått fort o under 4 av dem så har vi ju haft Laban. Han blev ju till rätt snart efter bröllopet.. DOCK INTE på bröllopsnatten. Man var så trött så man orkade inte att göra annat än att sova.

Lite bilder kanske från Dagen D...





















Mariefred är en otroligt mysig liten stad. O vårt bröllop på museijärnvägen fick nog mångas blickar den dagen.


Kommentarer
Eleonore

Grattis på 5e bröllopsdagen! Ni såg så lyckliga ut, måste ha vart en jättefin dag. Och din klänning var ju jättefin, roligare med en röd ju :)



Ja jag var ju dum nog att åka dit en lördag haha. Åkte till Kungens kurva som är närmast, gisses vilken pärs det var! Behöver en lugn kväll nu :P

Stället jag jobbade på tidigare ligger på sveavägen mitt i sthlm city, men finns även butiker vid gallerian och kungshallen som kanske är lite lättare att hitta :D Kul att du vill gå dit!

2010-10-02 @ 16:16:26
URL: http://fikamed.blogg.se/
Cecilia

Hej!



Grattis till er bröllopsdag! tänker på er med glädje, men kan inte låta bli att känna mig misslyckad för att vårt med samma antal årförmodligen har gått åt skogen.....



kram

2010-10-02 @ 18:00:50
tezz (dennis mamma)

Men åhhh vilken fin klänning du hade!!

2010-10-03 @ 22:37:15
URL: http://tezz1981.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0