Blir lite lack...

Jag har ju haft en provvecka på gymmet i Mjölby jag har hunnit med tre styrkepass. Förra fredagen bokade jag en plats på en morronspinning som skulle vara på lördagsmorronen. Men efter några timmar så ringde de från gymmet o sa att instruktören var tvungen att jobba. Jahopp, ja sånt kan ju hända lite trist förstås..
Gjorde ett nytt försök idag att boka morronspinnet till imorron.. Då är denna instruktör sjuk eller något och de hade inte fått tag på nån annan som kan hålla passet.

Det är nu jag börjar att tröttna. jag har ju inte hunnit att teckna medlemsskap ännu och det är jag glad för. det kostar ju ändå 349:- i månaden + att det är en medlemsavgift på 700:-. Med mitt jobb så kan jag vara glad om jag hinner att komma iväg två gånger i veckan... Näää detta gym får nog inte mig som medlem, särskilt inte om det ska strula med instruktörer på de få pass som jag kan komma iväg på.

Ska istället kolla in ett gym i skänninge. Det är ett sånt ställe som till största delen av tiden är obemannat men att man som medlem kommer in med ett passerkort. De tiderna som fanns passade mig mycket bättre + att denna ort ligger närmare mitt hem så det blir inte lika stressigt med tiden + att bensinkostnaden blir lägre. Och inte att förglömma är mycket billigare i månaden.
Hoppas, hoppas att det är fräscht o att jag trivs med maskinerna. Ska kolla in det på måndag för då var det bemannat med personal mellan kl 8-11.

På återhörande.


Kommentarer
Eleonore

Oj det där gymmet verkar inte helt pålitligt, tur att du inte tecknat avtal där än iaf :) håller tummarna för att du hittar ett bra gym drä du faktiskt får gå på spinningen!



Tycker du, va roligt att höra! Tycker det absolut är viktigt att gå in och läsa andras bloggar :)

2010-09-24 @ 21:58:03
URL: http://fikamed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0