Busfabriken för hela slanten.

Det är inte bara ungarna som blir som galna inne på Busfabriken. Jag klättrar o tjoar också. Jag var minst lika svettig som Laban. Men det är skoj o lite kalorier bränner man säkert. ;-)

Imorron ska jag på ny genomgång på det andra gymmet i skänninge. Hoppas det blir bra. Där behöver jag ju inte ta samma "hänsyn" till öppettider eftersom man med passerkort kommer igenom dörren kl 6 på morronen och det är skönt. Inte för att jag kommer att vara där vid just den tiden. Men det är skönt att ändå veta att det går.

Imorron firar Tomas o jag 5årig bröllopsdag. Jisses vad tiden går fort. För 5 år sedan vid denna tid var vi smånervösa o höll på att fixade med en del i Mariefred. Det var verkligen en helt underbar dag. Får leta fram lite bilder o lägga upp här i morron så att ni får se hur underbar dag vi hade.

Nu är det bara 5 dagar kvar innan det bär av till Ullared. Ujujuj, vilken lång lista jag har fått ihop. Men det kommer garanterat att ramla ner fler grejer i vagnen än vad som står på listan. Brukar bli så.

Ajökens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0