Faen för Audiförare!!

Med risk för att generalisera. Men vad faen är det för fel på Audiförare??? 
I 9 fall av 10 de gånger jag råkar ut för dem

  1. De kör som galningar, måste ligga o nosa en i häcken o stressa. Även om en annan kör lite eller t o m mycket för fort så ska de ändå ligga o stressa bakom.
  2. När de sen ska köra om kan man ge sig den på att de kör om i krön, kurva eller annan olämplig plats så att de måste slänga sig in framför en o bromsa så man måste tvärbromsa för dem.
  3. Möter man dem så skär de fruktansvärt i kurvor eller är över på andra sidan så att man är nära att krocka med dem.
  4. Sist men inte minst.... de verkar ha stooooora problem att hitta blinkersen i bilen för helt plötsligt så svänger dem utan minsta förvarning.

Är detta något som bara händer mig eller finns det nån mer som tycker att Audiförare är galningar... Sen finns dessa beteenden även hos BMW och vissa Volvoförare också. Eller överhuvudtaget "Ju dyrare bil desto sämre bilförare"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0