Gymmande o vågproblem

Imorron ska jag till träningsstudion i Mjölby för att få en introduktion på maskinerna. Skönt att ääääntligen komma igång med träningen igen. Vill inte vara en soffpotatis längre. Kommer garanterat ha träningsvärk på fredag.

Jag misstänker att min våg är lite knas. Den kan nämligen diffa med 2 kg från en väging till en annan inom loppet av 30 sek. Det diffar också beroende på var man ställer vågen på golvet o hur man ställer sig på den. Får överväga att inhandla en ny....igen. Det var inte längesen som jag köpte denna våg. Irriterande. Har iallafall mätt mig också så om vågen inte visar minus så kanske måttbandet gör det så småningom. Jag kämpar på.


Kommentarer
Eleonore

Om du har samma frisyr som på bilden i menyraden så funkar ju det till t ex mohikan eller något annat coolt :D Korthåriga ska ju med få fina frisyrer :D



Det kommer bilder på frisyren så fort jag fått dem och sen blir det självklart bildbevis på att jag genomlidit tatueringen :P

2010-09-15 @ 19:00:08
URL: http://fikamed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0