Imorron..

Blir det lite "spännande" att kliva upp på vågen. Det känns som om jag har tajtat till mig lite runt vissa kroppsdelar för kläderna sitter inte lika hårt. Men när man kliver upp på vågen med kläder i mitt på dagen så visar den mer än någonsin... Sååå vi får se imorron. Jag ska försöka att inte bli alltför besviken om det visar på plus. Hade en liten godisfrossa i måndags som var onödig. Men jag har skött mig resten av veckan.

Om det är plus så är det bara att bita ihop o köra på..


Kommentarer
Eleonore

Ja vit choklad är alldeles för sött :) men går säkert att byta till mörk choklad!

2010-09-11 @ 11:29:43
URL: http://fikamed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0