Lite neråt...

Det går sakta men säkert neråt.. -0,4 denna vecka o minus 2.5 sammanlagt. Gött. Igår höll jag på att stapla ved i 4 timmar så det känns i rygg, ben o rumpa idag. Både träningsvärk o lite ryggont. Men det går la över.

Fint väder idag. Blir nog till att ta en liten cykelutflykt, kanske den sista för året för snart är det för kallt för att ge sig ut o cykla.

Husbyfjöls marknad är det också idag. Men jag kommer även i år att strunta i den. Bara en massa skräp som man inte behöver. Sparar mig till Ullaredstrippen istället. Då jädrar är det "shop til you drop" som gäller.

Ha det gott..


Kommentarer
Eleonore

Ja men det blir väl lite extra speciellt gott med Sushi då om man får äta det så sällan :)

Ska prova jag med någon gång och se om jag blir frälst :)

2010-09-06 @ 18:56:14
URL: http://fikamed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0