Frustration

ahapp, vågdags. Har varit ordentlig under hela veckan. Mitt godissug har inte varit så farligt. Jag har inte ätit något som jag inte ska äta. MEN ÄNDÅ visar vågskrället på +-0. Det är såååå trist, men jag får hoppas på ett minus nästa vecka så jag tuffar på i min vanliga takt. <div>
</div><div>Visserligen visar måttbandet på minus och jag känner på kropp o kläder att jag iallafall minskar på något sätt. Återigen har jag haft svårt att komma iväg o träna. Men eftersom jag kommer att få nya arbetstider i april så kanske det innebär att jag kommer få lättare att komma iväg på träning innan arbetet. När all jäkla snö o is smälter från vägarna så blir det roligare att gå ut o gå också. </div><div>
</div><div>På måndag ska jag till en arbetskamrat som har utbildat sig till nagelteknolog. Hon ska göra en förlängning på mina små stumpar till naglar. Hon gör det till ett mycket förmånligt pris eftersom hon tar tillfället i akt att öva upp sig. 250:- för en förlängning tycker jag är överkomligt. </div><div>Ha en fortsatt trevlig helg mina vänner.</div><div>
</div>
Jahapp, vågdags. Har varit ordentlig under hela veckan. Mitt godissug har inte varit så farligt. Jag har inte ätit något som jag inte ska äta.
MEN ÄNDÅ visar vågskrället på +-0. Det är såååå trist, men jag får hoppas på ett minus nästa vecka så jag tuffar på i min vanliga takt. Min totala viktminskning är ändå 4,2 kg. Men det är åtminstone 7 till som ska väck innan jag känner mig "klar"
Visserligen visar måttbandet på minus och jag känner på kropp o kläder att jag iallafall minskar på något sätt. Återigen har jag haft
svårt att komma iväg o träna. Men eftersom jag kommer att få nya arbetstider i april så kanske det innebär att jag kommer få lättare att komma
iväg på träning innan arbetet. När all jäkla snö o is smälter från vägarna så blir det roligare att gå ut o gå också.
På måndag ska jag till en arbetskamrat som har utbildat sig till nagelteknolog. Hon ska göra en förlängning på mina små stumpar till naglar.
Hon gör det till ett mycket förmånligt pris eftersom hon tar tillfället i akt att öva upp sig. 250:- för en förlängning tycker jag är överkomligt.
Ha en fortsatt trevlig helg mina vänner.


Kommentarer
Linda-Blivande Mamma

HIhi oh ja chokladen var verkligen supergod!

2011-02-19 @ 10:12:25
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Eleonore

Synd att vågen står på noll men ändå en bra viktnedgång sen du började! :D Kul också att du ska få bli lite ompysslad med naglarna, det är ju en bra belöning till ett jättebra pris med!



ÅH tack för receptet där, har ätit sån lakritskola som man köpt på olika chokladbutiker men kul att kunna göra egna med. :)

2011-02-19 @ 14:39:22
URL: http://www.fika.med.xn--njesgalaxen-rfb.se/
Linda-Blivande Mamma

Nä sedär ja, men herregud så olika alltså, konstigt hur våra kroppar fungerar egentligen. Ingen har skrivit lika i mitt inlägg,hehe..

Nu så kan du vara med & gissa bebis hos mig;)

2011-02-26 @ 15:42:55
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0