Joråsåatt...

Jag hade en riktigt skitvecka rent kroppsligt. Jag kände mig svullen, frusen, tjurig. Jaa allt man kan tänka sig. Mensen kom även o knackade på dörren så det var kanske inte så konstigt att jag var låg o tjurig. Ett under att min käre make står ut med mina vredesutbrott ibland.

Jag klev upp på vågen beredd på ett plus. MEN till min glädje så visade den på 0,8 minus. Så jag har nu tappat 5 kg sen jag "startade om" i början av januari. Har ju ca 7 kg kvar innan jag är nöjd men som sagt jag är på gång och jag biter ihop o fortsätter.

igårkväll var vi till mina föräldrar o smarrade smörgåstårta och nu idag på jobbet kunde jag inte motstå att äta lite "naturgodis" dess med choklad mm så det var ju inte så nyttigt. MEN.. Nu är det ny vecka o återigen nya tag.

Here I come..


Kommentarer
Linda-Blivande Mamma

Tack för din gissning, listan är nu uppdaterad=)

Ah bebis får allt komma ut fortare än den 7:e hoppas jag;)

2011-02-27 @ 15:22:53
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Eleonore

Sådär kan man känna sig ofta tycker jag, uppsvälld och inte alls fräsch men vågen visar ju ens rätta jag så du har ju onekligen blivit smalare :D



Haha det är inte du som är pantad! Dark Delights är den lilla kakbiten som finns med på bilden, en nyhet från märket Bisca. Finns även som irish cream om man inte gillar apelsin! Haha "strupar" är ett rent stavfel, det ska vara strutar som man har glass i :)

Tack för rättelsen där!

2011-02-27 @ 17:07:12
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Linda-Blivande Mamma

hehe okeeej;)

2011-02-28 @ 16:34:03
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0