Uppdatering

Bo Kaspers konserten i lördags var hur bra som helst. Jag har tyvärr inte lyssnat in mig så mycket på dem den senaste tiden så det var mycket jag inte kände igen. MEN i vilket fall som helst så var de mycket bra. Ser dem gärna igen. Tomas var i alla fall överlycklig.
Innan konserten slog vi på stort och käkade på Ginghis. Mongolisk restaurang. Man plockar till sig den mat man vill ha och så överlämnar man sin tallrik till kockarna som steker till det på ett stekbord. Mycket gott. Mätt blev man så det räckte till.
Klev upp på vågen i lördags och den visade 3 hekto plus. Trist men jag hade räknat med det. Jag hade fortfarande träningsvärk och sen är det väl mensvecka på G snart så då brukar jag plussa litegranna. Det är bara att bita ihop och hoppas på bättre resultat nästa helg.
I söndags var jag, Laban och Tomas och bowlade i Linköping. Ett ställe som heter Strandgatan två. Det var ett bra ställe. Kan kanske vara det bara för att jag vann ;-) Laban gillade att bowla så det kommer vi att göra fler gånger. Dock var klotet lite tungt för honom, men han fixade det bra. Efter bowlingen åkte vi upp till Tina och Tomas hjälpte henne med lite grejer. Som tack bjöd hon på käk. Hemkörning. Jag var "ordentlig" o tog en kebabsallad. Nån måtta på frosserier får det ju vara. När Laban somnat på kvällen så hackade jag ihop en fruktsallad och det är ju smarrigt det med.
Men som sagt nu är det ny vecka och jag hoppas på ett minus till nästa helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0